FANDOM

Święta kremówka
KREMOWKA.png
Działanie: Minimalnie powiększa bica,regeneruje od chuja punktów głodu
Pozyskanie przez: Oblanie Owczarka watykańskiego wiadrem wody święconej i daniem mu do zjedzenia kremówki. Powinien się zrzygać po czym zlizać to z podłogi. W jego kale znajdziesz tajną recepturę pieczenia tej oto kremówki.
Odnawia: Wszystkie punkty głodu,dodaje +2 do siły i leczy całe hp oraz przyśpiesza cię tak mocno że biegniesz z prędkością 37 papamobili. Przydatne kiedy goni cię policja a papamobil się zepsuł/nie masz na benzyne.

Wzmianki i cytaty (cytatów brak bo kremówka nie umie mówić lel

,,ALE TO JEST PYSZNE ,WCHODŹ WE MNIE TY PYSZNY SKURWYSYNIE" - Papiesz atleta  o świętej kremówce

,,Dlaczego ludzie nie rosną? Bo nie wpierdalają kremówek."-Inny mądry cytat Papieża atlety

,,GDZIE ONA KURWA JEST?!?!?! MÓW ALBO POLECISZ PRZEZ TO OKNO!" -Papiesz atleta pyta się o jego kremówke śp. magika przed jego śmiercią.

Opis

Święta kremówka (nazywana też kremówką mlg z względu na jej wygląd.) Odnawialna kremówka,przysmak św.Jana atlety 2 (oryg.imie to Papiesz atleta ) Aby zdobyć taką oto kremówe trzeba posiadać owczarka watykańskiego który jest w dzisiejszych czasach bardzo trudnodostępny gdyż można go pozyskać tylko w strzeżonych watykańskich hodowlach (21 kremówek i 37 sznurówek za sztukę) i w hodowli im.Jana atlety trzydziestego siódmego która znajduje się na 2 końcu pontyfikatu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki