FANDOM

Żeżuncjometr - wskaźnik, określający poziom wkurwiernia łamane przez zażenowania.

1u3rruge.vichan.gif

Powstanie

Wymyślił go pewien watykański filozof - Popecjusz, w roku 1990. Wyjął jakiś stary termometr z lodówki, bo mu się zjebała. Następnie zamontował mało skomplikowany układ radiacyjny i podłączył ów instalację do akumulatora pełnego kremówek. Zaciekawiony Popecjusz dotknął układ radiacyjny i wkurwił się srogo, bo zabolało.

Zaobserwował, że wskaźnik wskazał bardzo dużą wartość - 90 stopni Celsjusza. Szybko zorientował się, że wskaźnik ukazuje tak naprawdę stopień wkurwienia, a nie zawartość kremówek na jednostkę objętości. Nazwał więc swój wynalazek żeżuncjometrem - bo tak śpiewała jego ulubiona kapela "Wadowitz".

Podziałka

Ulepszona wersja zeżuncjometra posiada wymienioną podziałkę - zamiast Celsjuszy, widnieje na niej jednostka wkurwopapieża [wpap]. Jeden wkurwopapież oznacza wkurwienie mniej więcej takie, jak usłyszysz, że ktoś zajebał ci twoje ukochane kremówki. Dwa wkurwopapieże oznaczają jeszcze większy wkurw - mniej więcej taki, jakby twoja stara usunęła ci przypadkiem Tibię z kompa. A resztę - łatwo się domyślić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki