FANDOM

Przebranie.jpg

Drugie oblicze papiesza - druga strona medalu, najczarniejsza z możliwych teorii, która może zmienić pogląd na świat przez alkoholików.

Ale o co w ogóle chodzi?

Teoria ta opiera się na tym, że pewien pan na A i pewien pan na P, J, albo K to tak naprawdę jedna osoba. Niestety, nie udało się tego wmówić szerszej publiczności.

Historio-teoria

Jak wiadomo, Karol Wojtyła to 12 liter. Dwanaście liter odjąć pięć liter, daje nam siedem liter, z czego pierwszą literą jest litera "w", jak "wojtyła". Łatwo można się domyślić, że chodzi o Wadowice.

Wadowice z kolei to znowu siedem liter. Siedem dodać siedem, równa się czternaście. Liczba czternaście to pewien szyfr watykański, który wprowadził pewien Papieski Komandos. Jeden odjąć cztery, to minus trzy. Minus trzy podniesione do kwadratu daje nam minus dziewięć, a minus dziewięć razy minus dziewięć daje nam liczbę osiemdziesiąt jeden. Kiedy zamienimy ze sobą miejscami ósemkę i jedynkę, wyjdzie kolejny szyfr - 18. Jak łatwo ogarnąć, jest to pewna insynuacja do liter A i H. Resztę pozostawiam w Twoich rękach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki