FANDOM

Grand Theft Auto: Vatican City - popularna, oryginalna gra wydana w 1999 roku przez Vatpap Studio.

Prezes Watykanu.png

Opis fabuły

Akcja gry rozgrywa się w Watykanie, w 2005 roku. Głównym bohaterem gry jest nie kto inny, jak sławny papiesz polak.

Okazuje się, że pewny, zdegradowany wcześniej papiesz porywa nasz największy, życiowy skarb - złote kremówki. Ucieka z nimi aż do Grecji, gdzie wpakowuje złote kremówki do jakiegoś greckiego banku.

My natomiast, o fakcie dokonanym dowiadujemy się dopiero wtedy, kiedy jebany Jebus Chytrus przyśniewa nam się w majową noc, i pierdoli coś o mesjaszu.

Następnie dostajemy od niego informację, że pewien Paweł z Radomia jest pośrednikiem w spisku - został on najęty przez zdegradowanego papiesza do zabrania kremówek. Paweł jest także cieciem watykańskim - sprząta zarzygane korytarze po inbach z kardynałami.

Popkorn.pl humor vatican-city 323371.jpg

Jesteśmy zmuszeni do wędrowania po całej Europie i pomaganiu dillerom małych dzieci oraz handlarzami kremówek, dopóki nie odnajdziemy przechuj mafiozy - Roberta Maklovitza, który jest rosyjskim cinkciarzem. Dowiadujemy się od niego, że złote kremówki zostały włożone do banku w Grecji. Udajemy się więc do Aten, gdzie znajdujemy podstawionego przez zdegradowanego papiesza strażnika banku. Przekupujemy go kilogramem małych dzieci, i ten zwraca nam wszystkie kremówki.

Gdy wrócimy już do Watykanu, otrzymujemy cynk od Rafaella von Sifilusa, że Maklovitz znajduje się we Włoszech, w Pizie. Oczywiście od razu udajemy się do Pizy, i zajebujemy Maklovitza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki