FANDOM

John Paul Cena (ur. 13 maja 1920 w Wadowicach) - watykański wrestler, raper oraz aktor. Członek federacji WWE (Watykan Wrestling Entertainment).

12034314 887482434620237 6121686060840078580 o.jpg

Kariera

Karol Wojtyła rozpoczął swą przygodę z sztukami walki w Wadowicach. Pierwszy raz, stanął twarzą w twarz z wściekłym żulem spod jakiegoś żydowskiego baru. Wojtyła był wkurwiony, bo tamten zapierdolił mu kawałek kruasanta z nadzieniem czekoladowym.

Wojtyła przypierdolił żulowi z półobrotu w papę, powalając go właściwie jednym ciosem. Jak to zwykle bywa, przy tym wydarzeniu zebrał się tłum gapiów, więc wieść o nokaucie wykonanym na żulu bardzo szybko rozeszła się po Wadowicach.

Po krótkim czasie okazało się, że Karolowi nadano zajebisty pseudonim - John Paul Cena. John zaczął sparingować się z wieloma znanymi zapaśnikami, takimi jak: Janusz Koks Rękawpierdol, Gazdolf, Franpapa, Komorus, Patin. Szybko zdobył swój pierwszy pas z aluminium i dostał tytuł najlepszego napierdalacza w Watykanie, po tym jak znokautował Jana Pawła l.

Niestety, 2005 roku sławny John Paul Cena, o godzinie 21:37 umarł na wskutek przedawkowania gwałtanu dziecianu.

Ciekawostki

- Jakiś chuj, jebany podrabianiec skopiował sobie ksywą od Paula - tyle że nazwał się John Cena

- Jest prawonożny

- Przy prawonożności był leworęczny i lewooczny, co pozwalało mu na wykonywanie sztuczek cyrkowych łamiących (z pozoru) prawa fizyki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki