FANDOM

Jan szkielet 2
Tanczy.gif
Papiesz szkielet
Atrybut Wapno
Dodatkowy atrybut Mocne kości
Występowanie Cmentarze w watykanie
Aktualne miejsce zamieszkania nieznane
Zasługi Rozdał wapno i mocne kości Wszystkim anonkom jakich spotkał w ciągu ostatnich 20 lat
Rew.Papieska Ta postać nie uczestniczyła w rew.Papieskiej
Papiesz szkielet - Jan szkielet 2 (The skeleton pope)

Informacje

Papiesz szkielet jest bratem pana skeltala i zbrodniarzem wojennym,rozdaje wapno i kości mocne,mieszka na cmentarzach w watykanie i jest nikim w historii papieszów,mimo wszystko skrywa groźne tajemnice.

Zaginiona krew

Jan szkielet 2 często chadzał do banku krwi,kiedyś w pobliskim szpitalu konał Piotr Łuszcz,Jan szkielet widząc to,okradł bank krwi. Piotr przeżył lecz kilka lat później skoczył z okna,do tej pory nie złapano Jana Szkieleta 2.

Śmierć

Jan Szkielet 2 jest szkieletem Papiesza Terki,w nocy wyszedł z jego ciała i zastąpił samego siebie sztucznym szkieletem. Pod koniec rewolucji wrócił do swego ciała i doprowadził do swojej własnej śmierci. Najprawdopodobniej do tej pory żyje.

Uzdrowicielski taniec

W tabberze widać jak papiesz szkielet tańczy,jest to uzdrowicielski taniec,kiedy kości dobrego człowieka się łamią,jest szansa że Papiesz Szkielet zatańczy i uzdrowi danego człowieka.

W 2004 roku,w Japonii zawitał Jan Szkielet 2 w przebraniu,zauważył że na ulicy pada Kim Papiesz Un,prezydent korei północnej podczas wizyty w Japonii. Japończycy zauważyli tańczącego Papiesza Szkieleta i uznali ten taniec jako ,,Taniec starego bezdomnego". W dzisiejszych czasach jest on bardzo popularny.

Artykuł w encyklopedii papieżum

Położenie

Papiesz Szkielet nie posiada pełnego artykułu,jedyne co jest o nim napisane to jego tabber w spisie treści.

Ciekawostki

-Kradnie krew z banków

-Wymyślił uzdrowicielski taniec

-Był w japonii

-Rozdaje wapno

-Rozdaje mocne kości

-Uzdrawia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki