FANDOM

Papiesz Terka
250px
Zbrodniarz wojenny
Zawód Zbrodniarz wojenny
Atrybut Kremówkaburger
Zasługi Wynalazł kremówkoburgera
Papiesz Terka jest bratem Tomasza Terki,założyciela Karachana.

Za wiele o nim nie wiemy,wiadomo że postrzelił Jana Atlete 2 w 2137 roku podczas rewolucji papieskiej.

Rewolucja papieska

Rewolucja odbyła się w roku 2137 w watykanie,papiesze z wykopu i karachana walczyli ze sobą o oryginalną czapkę z doritosów. Podczas rewolucji Papiesz Terka postrzelił Jana Atlete II w nogę przez co ten,przez 10 lat jeździł na wózku inwalidzkim,przez te dziesięć lat stał się Janem Rolewskim 2 i zdobył przyjaciela,Jana prządła drugiego który pomógł mu odciąć się od poprzedniego stylu życia. Sam Papiesz Terka przegrał i sprawił że kurahen został sprywatyzowany.

Zawód

Papiesz Terka jest zbrodniarzem wojennym tak jak inne Papiesze,różni się od innych papieszy tym,że posiada swojego kremówkoburgera i pracuje w burger kingu.

Cel

Po przegranej rewolucji Papieskiej Papiesz Terka przysiągł że założy własny chan i zdobędzie doritosową czapkę.

Artykuł z encyklopedii papieżum

Artykuł o nim znajduję się na 4 stronie 1 tomu encyklopedii,Papiesz Terka jest jednym z zapomnianych papieszy o których nie wiadomo za wiele,wszystko co zostało umieszczone w Encyklopedii to tabber który widać na tej stronie.

Streszczenie

Artykułu w encyklopedii nie da się streścić,jest za krótki,jego zawartość to tylko tabber zawarty na tej stronie.

Ciekawostki

-Jego artykuł w encyklopedii zawiera tylko tabber

-Uczestniczył on w rewolucji papieskiej

-Przegrał rewolucję papieską

-Pracuje w burger kingu

-Wynalazł Burgera o smaku kremówki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki