FANDOM

John popepe XXX
Papiesz the frog.jpg
Występowanie Stawy wykopowe
Pożywienie plusy
Zawód Normik,anonek,bordo

Papiesz the frog - Najlepszy Przyjaciel Papiesza Terki (Papiesz terka) oraz zbrodniarz wojenny,normik,psychopata i tp. i papiesz.

W roku 2137 zaśpiewał publicznie barkę papieską co sprawiło nadejście wilków watykańskich które zagryzły Jego i jego armie.

Cytaty

-MODEEEEE!!!!!!1111111 ~Papiesz the frog w stawie karachanowym

-Spierdalam na wykop elo xD ~Papiesz the frog podczas zmiany miejsca zamieszkania

-TY JANIE ANONKU ~Papiesz the frog w stawie karachanowym v.2

To nie wszystkie cytaty,kiedy media zbiorą coś więcej,zostanie dodane ich więcej.

Artykuł encyklopedii Papieżum

Artykuł o Popepe (papiesz the frog) znajduje się w dziale 7 na stronie 358 Encyklopedii Papieżum (Tom 3).

Treść

Popepe the frog (Nazwa naukowa - Papiesz the frog) -występuje w stawach wykopkowych i karachanowych,wymarły przodek Pepe the froga,znanego mema. Posiada Bordo w stawach wykopowych i rozdaje je prawilnym pomarańczkom. Jeśli jakaś zielonka siedzi w stawie za długo,Papiesz the frog rozdaje jej pomarańczową kremówkę która po zjedzeniu zmienia konsumenta w pomarańczowego Mirka. Jest też anonkiem i normikiem czyli wyjątkiem. Zrobi wszystko czego się nie da.

Streszczenie

Streszczenie artykułu z Encyklopedii Papieżum Znajduje się w infoboksie.

Ciekawostki

-W roku 2137 zaśpiewał publicznie barkę papieską co sprawiło nadejście wilków watykańskich które zagryzły Jego i jego armie.

-Zmarł w roku 1950

-Zmartwychwstał w roku 2136

-Rok od zmartwychwstania zmarł.

-Zastrzelił Papieża w 2005.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki