FANDOM

Goosestep.jpg

Moje ziomale, ty garncarzu na żetony

Waffen KKremówka - paramilitarny oddział SS, działający w Watykanie od roku jakiegoś chyba 30', albo 40' aż do chwili dzisiejszej.

Geneza powstania

Pewnego roku, no ale kurwa nie wiem którego, Mussolini wkurwiał się na papieża. To chyba było jakoś tak w latach '20, ale chuj nie wiem, bo się tym nie interesuję. Ale przejdźmy do meritum.

No to Mussolini się wkurwił, bo papież Pijus XII był chujowy, i wkurwiał nawet Jana Pawła 2 na Wołyniu, wysyłając mu co tydzień siedmiolatki. Wojtyła był zły, bo chciał sześciolatki. Pijus Xll płakał, że JP2 się denerwuje. Pawlacz jednak miał to w dupie, bo na chuj mu jakiś pokurwiks, co nawet świat po nim nie płakał.

Hitler też nie lubił Pijusa, więc zarzucił mi w liście tekstem, że jak nie zdechnie, to zabierze mu wszystkie sześciolatki. Pijus zdechł, a Hitler mógł wreszcie jebnąć jakimś fajnym oddziałem na Watykan, więc stworzył Waffen KKremówka.

Historia dalsza

Pijus był taki miły, że zostawił w spadku Hitlerowi 20 litrów czystego spirytusu. Adolf nie pogardził, i tym samym zmieniła się data rozdupczenia Polski. Oczywiście, jebane cebule myślą, że Pijus był kurwa czary mary myje gary, i namówił Hitlera do zmiany daty dupnięcia na Polszę.

Waffen KKremówka w tym czasie szczęśliwie popierdalała po dzielniach Watykanu, strzelając do gołębi. Nawet Himmler z tej okazji wypuścił limitowane odznaki za ujebanie takiego latającego gówna.

Osiągnięcia

- Zajebanie 25 gołębi, żeby nie srały na ludzi

- Wpierdolenie 20t kremówek

- Opierdalanie się na warcie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki