FANDOM

Magiczna siedziba Papiesza, Kartynałów, biskupinów, klerykałanów i innych domokrążców. Zasilana jest Zajebistym kineskopem statycznym, który pochłania energię Księżyca i Neptuna i zamienia ją w Manę i elektryczność. Dzięki temu wynalazkowi Watykan widać nawet z Jowisza. Oczywiście nad bezpieczeństwem czuwa gwardia papieska złożona z dostojnych Niemieckich i Ukraińskich weteranów 2 wojny światowej. Watykan jest niezwykłym miejscem gdzie zamiast pieniądzorów szanuje się kremówki oraz śmieszne kapcie papaja. Od czasu do czasu zwoływane jest konklawe na którym omawia się sprawy wagi państwowej typu: Ile Ironfist potrafi napompować rowerów w ciągu minuty lub jakiego karabinu maszynowego używał Wojtyła podczas rzezi Wołyńskiej.

Zastanawiał się ktoś kiedyś co porabia papiesz oprócz tego co wiadomo że porabia na Watykanie? Otóż odpowiedź jest prosta: Ogląda Historyczne filmy o masakrze na wołyniu i klaszcze i kibicuje tak głośno że się aż cały Watykan trzęsie. Według raportów naszego dociekliwego dziennikarza Marcina trzęsifiuta okazuje się że oprócz wywoływania wstrząsów tektonicznych w Watykanie Pawlacz lubi również nakurwiać nieposłusznych kartynałów kijem golfowym tłumacząc się że dawno nie grał w golfa. Ah ten papiesz tylko małe dzieci,kremówki i strzelanie do polaków mu w głowie.

Prezes Watykanu.png

Prezes Watykanu w całej swojej okazałości

Według doniesień sanepidu oraz instytutu matki i żyda Kartynałowie w Watykanie są wyjątkowymi kleptomanami. Pewnego razu gdy wbiła pielgrzymka do Watykanu z Kambodży to biedniejsza część murzyńskich podludzi była zszokowana skillem Kartynałów w podkradaniu im nawet drobnych szekli zajumanych losowym żydom. Jasne, że podstawową wymówką Kartynałów jest fakt iż są wybrańcami boga blablabla po prostu się brudasy chcą wzbogacić kosztem biedaków.

Zadziwiający jest fakt iż Biskupini są najlepszymi didżejami w Południowej części Europy. To oni są twórcami takich hiciorów jak "Papiesz tańczy", "Usuń tooo" albo "Papiesz atleta zapierdala". Posiadająca fanów na całym świecie grupa Biskupinów jest rozchwytywana na każdych imprezach w przedszkolach przez młodzież i dzieci. Chodzą w pumpach i posrebrzanych kurtkach na znak tego iż są twórcami nowoczesniej katolickiej muzyki której nie słuchanie grozi rozpierdoleniem dupy lub wiecznym potępieniem.

Podsumowując Watykan City to naprawdę spoko dzielnica przyjaznych Katolików którzy rewolucjonizują świat swoimi pomysłami na życie. I zanim napiszesz coś w stylu "łuuuuu papiesz pedał łeeee" albo "watykan zadupie świata grrr wrrr hurr durr" To mam do ciebie jedno ważne ale to zajebiście ważne pytanie: No i ja się pytam człowieku dumny ty jesteś z siebie?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki